Modalități de plată pentru servicii
Există două opțiuni pentru achitarea serviciilor: plata anticipată sau la fața locului, pe loc.

Plata anticipată implică achitarea unei ședințe înainte de a o programa. Acest proces începe cu efectuarea plății, urmată de stabilirea programării.

Plata la fața locului se referă la achitarea serviciului la recepție, chiar înainte de începerea ședinței programate anterior. În acest caz, programarea se face mai întâi, iar plata se efectuează ulterior.

Sistemul de programări

Compania noastră operează pe baza unui sistem de programări. Clienții au posibilitatea de a-și alege data și ora preferată pentru următoarea ședință. Odată ce disponibilitatea este confirmată de către companie, programarea devine oficială. Modificările sau anulările acestor programări sunt posibile doar în anumite condiții specifice.

O programare confirmată asigură clientului că serviciul va fi prestat la data și ora stabilite. Aceasta include rezervarea spațiului necesar, asigurarea disponibilității echipamentelor și a personalului calificat pentru efectuarea procedurii.

Condiții speciale pentru plata la fața locului
Opțiunea de plată la fața locului este disponibilă doar pentru clienții care nu au avut absențe nemotivate la programări în ultimele 12 luni.

Modificarea sau renunțarea la programări

Clientul are opțiunea de a anula o programare cu cel puțin o zi înainte de data stabilită, indiferent de motiv. Acest lucru se poate face exclusiv prin contact telefonic la numărul dedicat sau prin e-mail la adresa oficială a companiei office@epilplus.ro

Anulările efectuate cu minimum 24 de ore înainte permit reprogramarea ulterioară a ședinței. În cazul în care clientul nu anunță și nu se prezintă la programare, aceasta devine indisponibilă și poate fi reprogramată doar în anumite circumstanțe.

Reactivarea programărilor anulate

Pentru a solicita reactivarea unei programări anulate, clientul trebuie să contacteze compania prin e-mail. În funcție de situație, compania poate:

Reactiva programarea gratuit, cu condiția ca clientul să nu mai poată efectua plăți la fața locului.
Refuza reactivarea în cazul abaterilor repetate, interzicând plățile la fața locului.
În cazul refuzului, sumele achitate în avans sau integral pentru programările anulate nu vor fi rambursate.

Clientul este de acord că neprezentarea fără anunț prealabil de cel puțin 24 de ore echivalează cu prestarea serviciului, renunțând la dreptul de a solicita rambursarea. Acest lucru se datorează costurilor fixe pe care compania le suportă (salarii, utilități, chirie) chiar și în absența clientului.

Anulările neconforme cu politica companiei împiedică programarea altor clienți, cauzând prejudicii financiare companiei.

0
    0
    Cosul tau
    Cosul tau este golInapoi la magazin